Powered By

Sila "bookmark" blog ini menggunakan Social Bookmark kegemaran anda:

Powered by Blogger

Monday, November 17, 2008

Berita Terkini

Salam buat semua... Dah lama saya tak update official website FAF ni... Maaf buat yang tertunggu-tunggu berita dari saya. Aktiviti di FAF berjalan seperti biasa walau masalah kekurangan pekerja adalah sesuatu yang FAF biasa alami sebelum ni. Beruntung sebab saya ni bekerja secara fulltime. Jadi kalau pekerja takda saya buat sendiri je semuanya.

Saya ada pengumuman penting yang akan dibuat dalam masa satu atau 2 minggu lagi. Minggu depan saya akan balik ke Terengganu sehari dua. Dan selepas balik saya akan update web ni. Dan saya juga akan buat promosi sedikit sempena dengan pengumuman tu.

Apa-apa pun saya harap, semua akan sabar menunggu... hehehe....

3 comments:

lets learn with me said...

salam , anda boleh mempunyai blog yg menyerupai laman web seperti saya www.musfaz.com .... terkini saya telah membuatkan satu client saya menukarkan blogspot.com beliau kepada .com ... iaitu www.azizanosman.blogspot kepada www.richricherclub.com ... yg menariknya anda boleh mempunyai email sendiri seperti mana saya iaitu prefertolearn@musfaz.com . bg anda contohnya aue_anies@manies-anies.com ... hubungi saya segera untuk menaikkan profesional dlm bisnes anda. sekian terima ksih.

lets learn with me said...

salam , anda boleh mempunyai blog yg menyerupai laman web seperti saya www.musfaz.com .... terkini saya telah membuatkan satu client saya menukarkan blogspot.com beliau kepada .com ... iaitu www.azizanosman.blogspot kepada www.richricherclub.com ... yg menariknya anda boleh mempunyai email sendiri seperti mana saya iaitu prefertolearn@musfaz.com . bg anda contohnya aue_anies@manies-anies.com ... hubungi saya segera untuk menaikkan profesional dlm bisnes anda. sekian terima ksih.

Tunas Alam Agrotech said...

hah...pengumuman!!!...
tuan FAF bertunang ke?