Powered By

Sila "bookmark" blog ini menggunakan Social Bookmark kegemaran anda:

Powered by Blogger

Thursday, April 20, 2017

Penghantaran Beg/ Bongkah Cendawan Ke Seluruh Malaysia

Ramai yang menghubungi kami melalui telefon samada call atau mesej dan whatsap yang berminat mendapatkan beg cendawan dari kami. Walaupun lokasi kami nun jauh di Dungun Terengganu, pihak kami membekalkan beg ke seluruh Malaysia. Termasuk ke Pulau Pinang dan Pulau Langkawi.


Jika anda berminat untuk menjadi pengusaha cendawan secara kecil-kecilan untuk menambah pendapatan, sila hubungi kami untu dapatkan harga terbaik. Kami bersedia membekal beg cendawan berkualiti dengan jaminan. 

Kami membekalkan 3 jenis cendawan iaitu:
1. Tiram Kelabu
2. Melati
3. Kukur/ Kulat Sisir





14 comments:

Unknown said...

Saya berminat untuk tanam cendawan tiram,berapa kos utk 1 beg dan minimum order?saya di seberang prai pulau pinang.

Nisa said...

Cmne nk contact?

nurul atikah said...

Sy berminat.. Bagaimana utk bermula..

nurul atikah said...

Sy berminat.. Bagaimana utk bermula..

Syahiran Aziz said...

Nmboq cntact

Unknown said...

Saya berminat nak tanam cendawan butang..saya dah ada pengalaman tanam cendawan tiram...berapa harga benih dan bongkah

Jamilah Abd Malek said...

Saya berminat nak tanam cendawan butang..saya dah ada pengalaman tanam cendawan tiram...berapa harga benih dan bongkah

anis said...

Assalamualaikum. Sy berminat nk dptkn beg/bongkah cendawan.boleh tolong bg maklumat harga utk cendawan kukur dan cendawan tiram. Wassup 0193962338. Terima kasih.

anis said...

Assalamualaikum. Sy berminat nk dptkn beg/bongkah cendawan.boleh tolong bg maklumat harga utk cendawan kukur dan cendawan tiram. Wassup 0193962338. Terima kasih.

Zambri Bakhri said...

Sy berminat..pm

Mohd Shah said...

Saya berminat...whatsapp ke nom 0134133133

HasnulYakin Mohammed said...

Salam. Boleh PM saya ke nombor 0125480201 untuk modal permulaan dan barangan yang diperlukan? Terima Kasih.

Keyla Beauty Cantik Menarik Tertarik said...

Pm saya 0194299407

Hasmah Mohamed said...

Saya berminat pm saya di wasap.my/0173448025